Tänää me varattiin matka Bulgariaan kultahietikolle. Joo,ihan kiva homma ,mut se on vast heinäkuussa joskus 27 pv. No meijän piti lähtee ensin kolmestaa ,iskä,äiti ja mä ,mut mä vetäsin siit kunnon hulabaloon ja sain Tiinan mukaan ;D No mun matkan hinta nous sen takii 100 eurol ,mut ei se mitää. Ei tarvi ite ainakaa maksaa. No siihen meni varmaa tunti ,ku tiinan isää suostuteltii ,no sit se onneks suostu. Tiina tuli meille,ja me varattii matkat netin kautta. Ongelma on se ,miten me selvitää siel ,ku kielitaito on kaikil päin persettä ja siel puhutaa bulgariaa,eli noin venäjän näköstä kieltä :D Otan mukaan kyl mun suomi englanti suomi -sanakirjan.

No tänää oli matikan koe ,joka oli helppo ,mut saan perinteen mukaan siitä 6 :sen. Huomenna on sit mun lempiainetta ,matikkaa ,ihanat 2 tuntia! En tiiä miten selviin ,mut ajattelen siinä sitten vaikka sitä bulgariaa.

Tiistaina meen serenaa Tiinan kanssa kahestaan. En tiiä miten me sielkää selvitää,ku kummalkaa ei oo uikkareit. No tiinal on jotku ,mut mul ei. Lainaan siskolt mustii bikiineit,homma ratkaistu.

Huomen on sit 2 tuntii liikkaa ,hiihdetää härkämäen laavulle ,ja sillattii..41510.jpg